Klíma berendezésekre vonatkozó garanciális feltételek.
Klíma berendezések esetében a gyártó abban az esetben vállalja a garanciát, amennyiben hivatalos F-gáz vizsgával rendelkező szakember szereli be és az éves karbantartást minimum egyszer elvégezték, ennek mennyisége gyártótól és típustól függően eltérhet.
A szerelésre minden esetben 1 év garanciát vállalunk.
A kiterjeszttet garanciális feltételeket minden esetben a gyártó határozza meg.
Itt tájékozódhat a garanciális feltételekről:
- Gree garanciális feltételek
- Fisher garanciális feltételek
- Syen garanciális feltételek
- 3év + 2év kompresszorra - évente kötelező 2db szakszerű karbantartás
- LG garanciális feltételek
- Bosch garanciális feltételek
- HD garanciális feltételek
- Midea garanciális feltételek
- Samsung garanciális feltételek
*Az itt feltüntetett információk csak tájékoztató jellegűek!
Cégünk 100% magyar tulajdonú vállalkozás így a garanciális ügyintézés egyszerű és biztonságos.
Hivatalos gyártói garancia a vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy cseréljék ha a szakszerviz úgy dönt.
A vonatkozó jogszabályok értelmében általunk forgalmazott új termékre 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél eltérőbb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla kiállításának dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A klímaberendezések esetében: kitöltött tanúsítvány, karbantartást igazoló dokumentum.
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A termék visszahozatalára személyesen nincs mód. Hivatalos bejelentést, csak a weboldalon vagy az info@eklima.hu címen tudunk befogadni.
Minden esetben csomagként szükséges visszaküldeni a termékeket, eredeti dobozában, jól becsomagolva minden gyári tartozékával együtt.
Vásárlástól való elállás esetén ( a vásárlástól számított 14 napon belül az ÁSZF-ben lásd Elállás joga) az elállási nyilatkozat kitöltése szükséges melyet a termékkel és a számla másolatával együtt szükséges visszajuttatni részünkre.
Elállási nyilatkozat letölthető innen
Visszaküldési cím: 2300, Ráckeve, Kossuth Lajos utca 20.
A garanciális problémával cégünknek beküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-3 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A garanciális javítást minden esetben csak a gyári alaphelyzetbe visszaállított készülékeken tudjuk vállalni.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) felé. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
Klímaberendezések esetében, a csere csak akkor megoldható, ha a szerelést szakember, szakszerűen, a jótállási feltételeknek megfelelően üzemelték be.
Amennyiben a szervíz nem tapasztalja vagy nem tudja előidézni a beküldött készüléken a hibát úgy 25000 Ft bevizsgálási díjat és 5.000 Ft szállítási díjat számolhat fel, melyet tovább terhelhetünk a vásárlóra.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak.
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.